VIPS
follow
MINE
POST
BIAS
LINKS
TUMBLR
TWITTER
FACEBOOK
FANFICTION






Fashions and interesting places.






NEW YORK , this place that I want to go one day. *ImproveEnglish. Gambar ni , lawa gila kan ? Korang pula , macam mana ? Sama macam saya atau pun lain cita rasa ? :)



 And another one , ISTANBUL. The beautiful places that I know maybe. Nak tahu sejak bila suka ? Sejak tengok cite Istanbul Aku datang. Movie yang best I guess. Tengoklah cite dia. Tempat-2 dia semua cantik sangat.


Fashions what I like


 The beautiful cardigans , jackets , pashmina. Omg , I like this so fucking damn much ! *SorryOver. Haha. How about you ? Like or not ?






 Boots ! Ni lagi gila-gila-gila-gila-gila saya suka ! OMAIGOSH. Bile nak dapat ni ? :/ Uhukzz. Mase tu search kat zalora.com pun lawa jugk. Tapi bukan macam ni. Sodeyhhh :/ Korang ? Camne ? Suka tak ?



Hana Tajima style. I do like very much ++++++++ ! Tengok cara dia pakai ? Lawa gila kan ? :( I'm so jealous k. Shawls , pashmina , tudung bawal. Itu yang saya suka. Tudung sarung jarang pakai. Tak sesuai dengan muka :P




Yeah , like this. With the pashmina , long shirt , bags , skinny jeans and heels. This is what I want ! Teringin nak photoshoot :/ Sodeyh .. :( best kot. Role model maybe ? HAHA. Berangan je aku :P


Okay , that's all about what I like actually. Thanks for reading :D

Blogger NUR SABRINA FIRZANAH said...

waa samalah kita nak pi istanbul . huhu agak2 bilalah hajat tu nak sampai *gigit laptop haha

 
Blogger Atie Fafa said...

Yeke ? Haha. *Sep. LOL. Tulah kan ? :P *KunyahKeyboard.

 
Blogger NUR SABRINA FIRZANAH said...

haha macam sedap je keyboard tu . nak sikit ? hehe

 
Blogger Atie Fafa said...

Hahaa. Nah *Hulur*

 



Post a Comment



| Newer Post